Välkommen till en Framtidsdag den 16 februari

Vad du vill jobba med i framtiden?

Framtidsdagen på Gamleby folkhögskola är en dag för dig som funderar på vad du vill jobba med i framtiden – prata med arbetsgivare, lärare och yrkesverksamma och lyssna på yrkesberättelser.

Möt personer som berättar hur det är att ha det här yrket, arbeta på den här arbetsplatsen eller gå den här yrkesutbildningen.

Under dagen kan du ställa frågor till personer som är yrkesverksamma som bland annat Polis, Psykolog, Fritidsledare, Sjuksköterska, Arbetsterapeut, Undersköterska, Boendestödjare, Kriminalvårdare, Miljöskyddsinspektör, Energi- och klimatrådgivare.

Du kan också träffa personer från Omsorgen om funktionsnedsatta, Campus Västervik, Försvarsmakten, Vimmerby folkhögskola, Småskalig livsmedelsproduktion, AF arbetsmarknadsutbildningar, Gamleby folkhögskola, m.fl.

När, var, hur

Tid: 16 februari 2023, kl. 8:50-16:00
Plats: Gamleby folkhögskola
Informationspassen är öppna för allmänheten.
Det går att köpa fika (25 kr) och lunch (85 kr) under dagen. Endast Swish-betalning.

Föreläsarprogram